Мінсоцполітики продовжує активне впровадження та наповнення Реєстру надавачів та отримувачів соціальних послуг у частині обліку надавачів соціальних послуг.
Відповідно до Закону України «Про соціальні послуги» надавачі соціальних послуг – це юридичні та фізичні особи, фізичні особи – підприємці, включені до розділу «Надавачі соціальних послуг» Реєстру надавачів та отримувачів соціальних послуг (далі – Реєстр).
Реєстр забезпечить механізм прозорості ринку надавачів соціальних послуг за рахунок реєстрації відповідних суб’єктів в ЄІССС. Завдяки функціонуванню Реєстру держава та органи соціального захисту населення матимуть зручний доступ до інформації про всіх суб’єктів господарювання, які здійснюють діяльність у сфері надання соціальних послуг.
Для внесення до Реєстру надавач соціальної послуги повинен звернутися до реєстратора з документами, передбаченими Порядком формування, ведення та доступу до Реєстру надавачів та отримувачів соціальних послуг, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №99 від 21.01.2021 року (Надалі – Порядок).
Звертаємо увагу надавачів соціальних послуг Славутської міської територіальної громади про необхідність внесення даних щодо них до Реєстру.
Юридичні особи та фізичні особи – підприємці, що надають соціальні послуги, обов’язково подають:
- заяву надавача соціальних послуг за формою згідно з додатком 3 до Порядку;
- перелік соціальних послуг, які має право надавати надавач соціальних послуг, їх зміст та обсяг, умови і порядок отримання за формою згідно з додатком 4 до Порядку;
- відомості про дату та результати здійсненого уповноваженими органами контролю за дотриманням надавачем соціальних послуг вимог, установлених законодавством про соціальні послуги (за наявності).
- копії установчих та інших документів, якими визначено перелік соціальних послуг та категорії осіб, яким надаються такі послуги, виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;
- копії документів про освіту, свідоцтва про підвищення кваліфікації (за наявності), атестацію, неформальне професійне навчання, фаховий рівень працівників;
Юридичні особи та фізичні особи – підприємці крім зазначених документів/відомостей, за бажанням подають:
- копії штатного розпису надавача соціальних послуг і трудових договорів з найманими працівниками;
- копії посадових інструкцій працівників;
- копії особистих медичних книжок працівників;
- довідку територіального органу ДПС про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів);
- копію документа, що підтверджує право власності на приміщення або на право користування приміщеннями, які будуть використовуватися для надання соціальних послуг;
- висновок фахівця з питань технічного обстеження будівель і споруд, який має кваліфікаційний сертифікат, про відповідність приміщення ДБН В.2.2-40:2018 «Будинки і споруди. Інклюзивність будівель і споруд. Основні положення». У разі наявності у зазначеному висновку інформації про неможливість повністю пристосувати об’єкти надавача для потреб осіб з інвалідністю додатково подається інформація засновника (власника) надавача за погодженням із громадськими об’єднаннями осіб з інвалідністю про забезпечення розумного пристосування відповідних об’єктів згідно з частиною другою статті 27 Закону України «Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні».
Юридичні особи/фізичні особи – підприємці, які надають соціальні послуги, що передбачають цілодобове перебування/проживання, нічне або денне перебування в приміщенні надавача соціальних послуг, зокрема з харчуванням (догляд, підтримане проживання, притулок тощо), соціальні послуги, що надаються екстрено (кризово), та допоміжні соціальні послуги, додатково можуть подавати копії:
- висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи щодо відповідності приміщень санітарним нормам;
- декларації відповідності матеріально-технічної бази надавача соціальних послуг вимогам законодавства з питань пожежної безпеки;
- публічного звіту про діяльність з надання соціальних послуг та документів про результати оцінювання якості соціальних послуг (для надавачів з досвідом роботи у сфері надання соціальних послуг понад три роки);
- дозвільних документів на право організації харчування або договору із суб’єктом господарювання про надання послуг з організації харчування та дозвільних документів відповідних суб’єктів господарювання на право організації харчування (для надавачів соціальних послуг з догляду, притулку тощо, якими передбачено харчування);
- свідоцтво про реєстрацію транспортних засобів або договору із суб’єктом, який надає транспортні послуги, та відповідних дозвільних документів на право надання транспортних послуг (для надавачів соціальних послуг екстрено (кризово);
- договору із закладом охорони здоров’я або ліцензії на провадження господарської діяльності з медичної практики (для надавачів соціальних послуг з догляду особам із частковою або повною втратою рухової активності, пам’яті, особам із захворюваннями, що потребують тривалого лікування, невиліковними захворюваннями, психічними та поведінковими розладами).
Для подачі документів, а також отримати консультації з питань внесення до Реєстру надавачів та отримувачів соціальних послуг просимо звернутися до Управління соціального захисту населення виконавчого комітету Славутської міської ради за адресою: м. Славута, вул. Я. Мудрого, 47, кабінет № 20, начальник відділу правового забезпечення та питань сім’ї – Дмитришина Світлана Василівна, телефон 7 30 85, моб. 0967493504.
Управління соціального захисту населення виконавчого комітету Славутської міської ради