На що звернути увагу, щоб отримати якісний ТЗР ?

            Після подачі пакету документів (заяви, паспорта, ідентифікаційного кода, ІПР, документу, що підтверджує інвалідність, або інших документів у разі належності до певної пільгової категорії громадян) до управління соціального захисту виконавчого комітету Славутської міської ради або через електронний кабінет особи з інвалідністю та підтвердження права на забезпечення ТЗР:

            1. Виберіть постачальника / виробника ТЗР із більш ніж 100 перевірених підприємств в електронному каталозі на офіційному веб-сайті Мінсоцполітики (https://www.msp.gov.ua) у розділі «Особам з інвалідністю» та зверніться до нього і заявкою про намір на  забезпечення ТЗР за встановленою формою;

            2. Спільно із лікарем або фахівцем з реабілітації вибраного Вами підприємства підберіть ТЗР, який підходить Вам та оформіть замовлення або анкету в залежності від виду ТЗР;

            3. З вибраним Вами підприємством буде укладено договір та після забезпечення Вас ТЗР оплачено його вартість за бюджетні кошти.

            4. При отриманні ТЗР, перед підписанням акту виконаних робіт, переконайтесь, що це саме той ТЗР, який Ви замовляли. Ви маєте право відмовитись від ТЗР, якщо він вам не підходить до підписання акту про виконання робіт.

            У разі виявлення недоліків: використання неякісного матеріалу, інших істотних дефектів, які роблять ТЗР непридатним або погано пристосованим для користування, Ви маєте право відмовитись від його отримання, не підписувати АКТ та обрати інше підприємство для виготовлення необхідного виробу.

            5. У разі виходу з ладу ТЗР під час експлуатації, буде здійснюватися його гарантійний та після гарантійний ремонт.

            Крім того, Мінсоцполітики реалізовано можливість зручного сервісу, який дає можливість оперативно онлайн подавати пакет документів для безоплатного отримання ТЗР – Електронного кабінету особи з інвалідністю.

            Електронний кабінет особи з інвалідністю – це зручний інструмент, який дозволяє особам з інвалідністю та їх представникам безперешкодно, без додаткових зусиль та витрачання особистого часу, не виходячи з дому та не стоячи в чергах, здійснити первинну реєстрацію в Централізованому банку даних з проблем інвалідності, подавати документи, необхідні для взяття на облік для безоплатного отримання технічних та інших засобів реабілітації, а також отримувати корисну інформацію про події та новини, в точу числі, в сфері забезпечення ТЗР. Таке нововведення є вкрай корисним в умовах пандемії коронавірусу та необхідності зменшення соціальних контактів.

Управління соціального захисту населення виконавчого комітету Славутської міської ради.