До уваги одержувачів житлових субсидій! Відновлено роботу електронного сервісу для подання документів на призначення житлової субсидії

        Розвиток сучасних технологій значно спрощує процеси отримання інформації та вирішення більшості життєво важливих питань, у тому числі призначення житлових субсидій.

        Використання електронних сервісів забезпечує зручний та швидкий доступ до необхідної інформації та дозволяє вберегтися від зовнішніх небезпек, особливо в умовах запровадження карантину.

      Оскільки одним з найбільш важливим питанням на сьогодні є надання житлових субсидій вже декілька років Міністерством соціальної політики України запроваджено можливість подання документів на призначення субсидій в електронному вигляді.

      З урахуванням змін у порядку призначення житлових субсидії Міністерством соціальної політики України доопрацьовано відповідне програмне забезпечення для подання документів в електронному вигляді https://subsidii.mlsp.gov.ua/

Як скористатися послугою онлайн:

  1. Перейти на вебсайт Мінсоцполітики у розділ Е-сервіси/Субсидії або за посиланням: https://subsidii.mlsp.gov.ua/.

  2. Авторизуватись в один із 3-х способів: за допомогою електронного підпису, за адресою електронної пошти або ідентифікацією BankID.

  3. Заповнити електронну форму заяви про призначення та надання житлової субсидії та декларації про доходи і витрати осіб, які звернулись за призначенням житлової субсидії.

    Після заповнення всіх реквізитів необхідно перевірити та підтвердити правильність внесених даних.

    У разі необхідності, в електронному сервісі можливо приєднати файл із сканованою копією документу (в pdf-форматі), а саме:

  документи, що підтверджують фактичне місце проживання особи, відмінне від адреси реєстрації за адресою домогосподарства;

  договір оренди (найму) житлового приміщення;

  договір про реструктуризацію заборгованості з оплати житлово-комунальних послуг

  документи, що підтверджують факт надання особою соціальних послуг;

  довідка про доходи, інформація про які відсутня в ДПС та Пенсійному фонді України;

  документи, що підтверджують факт перебування особи в складних життєвих обставинах.

  4. Підписати заяву електронним підписом та направити на розгляд.

      Звертаємо увагу, у разі подання документів на призначення субсидії через електронний сервіс без використання електронного підпису необхідно протягом місяця особисто звернутись до управління соціального захисту населення аби власноруч підписати документи.

     Одночасно нагадуємо, що нові заяву та декларацію для призначення субсидії з травня 2021 року необхідно подати:

  –      сім’ям, яким субсидія надавалася у грошовій безготівковій формі (тобто, субсидія не виплачувалась безпосередньо одержувачу готівкою, а перераховувалась на рахунки організацій-надавачів житлово-комунальних послуг через АТ «Ощадбанк»);

  –      сім’ям, яким субсидія призначалась за фактичним місцем проживання осіб (орендарі житлових приміщень; внутрішньо переміщені особи);

  –      сім’ям, яким субсидія призначалась без урахування окремих осіб з числа зареєстрованих у житловому приміщенні, які не проживають за місцем реєстрації (на фактично проживаючих осіб).

Управління соціального захисту населення виконавчого комітету Славутської міської ради